اطلاعیه تشکر و قدردانی

هیئت برگزار کننده اولین گردهمایی فامیلی

نظر به استقبال و حضور گسترده و فعال شما عزیزان از راه های دور و نزدیک ، شمال و جنوب و مرکز کشور در گردهمایی مورخ هشتم شهریور ۹۸ که با قدوم مبارک خود صفا و صمیمیتی خاص بر مجلس افزودید و باعث شدید که برگ زرین دیگری بر دفتر خاطرات تاریخی فامیل بزرگ سادات قیری افزوده شود،بر خود ملزم می دانیم که صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و دست شما را به گرمی می فشاریم .بی شک با دیدن شما و لبخند رضایت بر لبانتان در آن روز با تمام کاستی ها ، همه ی سختی ها و ناملایماتی که طی چند ماه اخیر بر دوش کشیدیم به یکباره رخت بربست و پروردگار را دگر بار شکر کردیم که فرصت چنین خدمتی را به ما عطاء نمود. 

جای عزیزانی هم که بهر دلیل نتوانستند در این جمع صمیمی حضور بهم رسانند نیز بسیار خالی بود و امیدواریم در گردهمایی های دیگر به پیروی از بزرگانمان با هدف دید و بازدید که سنتی شرعی و اجتماعی بوده و  اولین و آخرین هدف در تمامی دورهمی های فامیلی است همه گی حضوری فعال داشته باشیم.

بار دیگر بابت کاستی های موجود در آن روز پوزش خواسته، ولی صادقانه اعتراف می کنیم که تمام تلاش خود را جهت برگزاری شایسته و در خور نام سادات قیری انجام دادیم .

فرصت را غنیمت شمرده و از تمامی اعضاء علاقمند به خدمت به فامیل سرافراز سادات قیری، جهت همکاری با هیئت راهبردی سایت سادات قیری دعوت بعمل می آوریم.

با امید به حضور فعال جوانان برومند فامیل و دست گرفتن سکان کشتی همبستگی فامیلی طی دوره های آتی در سالهای بعد  برای همه عزیزان از بزرگ و کوچک سلامتی و شادکامی ارزومندیم.

یک فامیل – یک هدف – با هم و در کنار هم بودن

 

 هیئت راهبردی سایت سادات قیری

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

Comment (7)

  • با تشکر از شماها که کار بزرگی را انجام دادید و کار بزرگ تر را کسانی که از راه دور و نزدیک آمدند که این حماسه را رقم بزنند .
    خسته نباشین خدا قوت

  • روز بسیار شاد و دل انگیزی بود در کنار جمعی از عزیزان فامیل بزرگمون خدا روح همه درگذشتگانمون رو شاد و حافظ همگی عزیزانمون باشه جای همگی که به هر دلیلی نبودن سبز و خالی بود بدون شک احساس غرور و با هم بودن و فامیل بودن رو اون روز هممون تک تک تجربه کردیم
    تشکر و سپاس فراوان از دست اندر کاران و هیئت راهبردی همگی خسته نباشید و به امید گردهمایی سالهای آتی
    خدا قوت

  • سلام بر فامیل بزرگوارم ازاینکه نتوانستم در این جمع حضور داشته باشم متاسفم ولی امیدوارم همیشه بخوشی و خوبی کنار هم جمع باشیم از دست اندرکاران هم ممنون و خدا قوت بزرگی به همه انها میگم ولی ی موضوع خیلی ناراحت شدم انهم نبود سید محمود نیکزاد وسید محمود تجلی که کاش بستگانشان انهاراهم اورده بودند که به معنای واقعی همه بدون مرز درکنارهم و برای هم باشیم باارزوی بهترینها برای همه فامیل

  • با تشکر فراوان از تمام دست اندرکاران این گردهمایی باشکوه ، حقیقتاً خوش گذشت ، هنوز طعم شیرین این دیداررو احساس میکنم ، از اینکه بعضی از اعضای فامیل نازنینم رو پس از سالها دیدم بسیار بسیار خوشحالم . خدا به همگی عزیزان میزبان قوّت بده .

  • با تشکر فراوان از دست اندکاران محترم.واقعا دستتون درد نکنه.دیدن عزیزان فامیل بعد از مدتها بسیار برایم خوشایند ومسرت بخش بود .امیدوارم پاینده وسرافراز باشید.بامید اینکه در سالهای بعد باز هم این گردهمایی برقرار باشد

  • بسم الله الرحمان الرحیم سلام علیکم
    محضر مبارک کلیه اعزه وسادات معظم قیری
    سنت حسنه ای را بنا گذاشتید که باعث برکت ورحمت وعزت شما عزیزان نزد خدا وائمه طاهرین بخصوص جد بزرگوار حضرت رسول پیامبر وحدت ورحمت خواهد بود از اینکه بدلیل گرفتاری نتوانستم در این مجلس نورانی ومجلس انس والفت شرکت کنم عذر خواهی نموده ان شالله عمری باقی باشد در جلسات اینده بتوانم حضور پیدا کنم
    از کلیه دست اندر کاران بخصوص پسر خاله عزیزم اقا سید رضا اباد کمال تقدیر وتشکر را دارم
    عزت زیاد وسایه همه عزیزان مستدام باد
    سید نورالدین اخلاقی شوشتر محرم ۱۴۴۱

  • سلام با تشکر از کلیه دست اندرکاران گردهمایی فامیلی هشتم شهریورماه ۱۳۹۸امیدوارم همیشه شاهد این گردهمایها باشیم

Leave Your Comment

Skip to content